یک سبد شعر و غزل

متن مرتبط با «) emoticon» در سایت یک سبد شعر و غزل نوشته شده است

:)

  • نیلوبلاگ

    آهای فلک که گردنت از هممون بلند تره به ما که خسته ایم بگو خونه ی باهار کدوم وره؟...

    ادامه مطلب
  • معمولی باشیم(!)

  • نیلوبلاگ

    جدیدا به دو دسته از آدم ها خیلی فکر میکنم دسته اول همان بادی به هر جهت ها هستند که تنها منتظر یک حادثه یا خبر ولو ناچیز یا مهم هستند دسته دوم همان نمره بگیر های سرکلاس که باچندتا مدرک و کار و درآمد دوباره تصمیم به درس خواندن میگیرند. گروه اول همیشه منتظر یک خبر جدید هستند از تحریم آجیل نخوردن های سفره ی عید بگیر تا همین اخبار رایج کمبود آب این افراد سریع شروع میکنندxa0 به رسانه سازی و اداهای روشن فکرمآبانه که ما هم به فکر فلان گروه یا طبقه ایی که همیشه محروم بوده اند هستیم که اگر دولت،دولت نیست ...

    ادامه مطلب