واقعیت اینه یکوقتهایی انقدر کلمه برای گفتن و نوشتن کم داری که ترجیح میدی کلا هیچی نگی و بذاری فقط زمان بگذره....
برای من سخن از من مگو به دلجویی مگیر آینه در پیش از خویش بیزاران.......