در باب بی نشاط بهاری که بی رخ تو رسید...

خرید بک لینک

مواجهه شدن با نبودن تو برای من مثل مواجهه با بیخانمانی بود

بیخانمانی محض.

حس میکردم پناهگاه امنی که تمام نوروزها و تابستانهای کودکی و بعدها تمام روزهای دانشجویی داشتم رو از دست دادم.

شازی عزیزم

بهاری که بدون تو بیاد برای من قطعا رنگ و بوی دیگهای داره.

اما من اگه از تو شاد زیستن و همواره امید داشتن رو نیاموخته باشم چطوری میتونم نوهی تو باشم؟

یک سبد شعر و غزل ...

ما را در سایت یک سبد شعر و غزل دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 95 تاريخ: پنجشنبه 24 فروردين 1402 ساعت: 4:06

صفحه بندی